Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Ar siunčiate prekes į užsienį?

    Taip, galime išsiųsti prekes į bet kurią šalį Europoje. Norėdami užsakyti tokį siuntinį, susisiekite el.paštu labas@asramus.lt ir suderinsime siuntos detales.

    2. Ką daryti, jei gavau pažeistą siuntą?

    Jeigu iš paštomato išsiėmėte siuntą, kuri yra akivaizdžiai pažeista, šlapia ar purvina, rekomenduojame ją nufotografuoti ir nedelsiant skambinti ant paštomato nurodytu telefono numeriu bei informuoti pristatančią įmonę apie problemą. Taip pat apie tai praneškite mums el.paštu labas@asramus.lt.

    3. Ką daryti gavus ne tą prekę?

    Jeigu gavote prekę su defektu arba ne tą prekę, kurią užsakėte, nedelsiant susisiekite su mumis el. paštu labas@asramus.lt. Nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir atsiųskite prekės nuotrauką. 

    4. Kaip žinoti, ar mano užsakymas užregistruotas?

    Kai patvirtinsime užsakymą, el. paštu gausite patvirtinimo laišką. Jo negavę, patikrinkite šlamšto („Spam“) skyrelį. Jei patvirtinimo negaunate, susisiekite el.paštu labas@asramus.lt.